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162 trabajos

ofertas de empleo de Administrativo en Administración y soporte

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162 trabajos encontrados de Administrativo en Administración y soporte

  • Part time Vendor Specialist

    04 marzo 2021

    Randstad Inhouse Services , Gijón (Asturias)

    Temporal, 13.300€ al Año

    company

    The Specialist will work within the Source to Pay Operations Team and will work closely with the SubProcess Owners & BPO partner(s). We are a world leader in titanium technologies, fluoroproducts, and chemical solutions. Key Job Responsibilities:¿ Support Vendor Master creation and change processes by obtaining supplier contacts,performing secondary validation through phone and email. Implement and execute frauddetection measures.¿ Perform supporting activities to oversee and monitor our BPO to ensure expectations aremet in terms of quality, timings & communication; such as Service Level AgreementPerformance & consumption validation¿ Resolution of Complex Source to Pay operations consultancies and training in support ofBusinesses, Functions & Business Process Outsourcing Partner¿ Create training materials and SOPs under supervision of the Sub Process Owner¿ Drive continuous improvement on the most efficient use of the appropriate sourcing tool¿ Key contributor in Regional and/or Global Projects implementations¿ Perform Root Cause Analysis and establish corrective and preventive measures¿ Monitor and execute all transactions per Company¿s internal controls and policies

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  • Administrative Assistant

    04 marzo 2021

    Randstad , Pozuelo de Alarcón (Madrid)

    Temporal, 1.500€ al Mes

    company

    ¿ tienes experiencia como Assistant o Secretaria en multinacional? ¿ quieres trabajar en una multinacional del sector IT referente en su sector? Tienes un nivel de inglés muy alto? esta vacante es para ti!! empresa multinacional sector IT referente a nivel mundial Managing and maintaining complex calendars to ensure accurate scheduling and organization.Scheduling and coordinating internal and external appointments.Drafting PPT slides, meeting notes and documents for the SPL.Working closely with SPL on aligning Monthly Delivery Review processes and ensuring accurate execution.Collecting and analyzing data/information, preparing and updating reports/files.Maintaining and updating the Team¿s organizational chart and contacts (SGs, DLs, aliases).Reviewing Expense Reports on behalf of the SPL in a compliant and timely manner.Tracking hardware refresh and updating assets list.Raising and following up on Purchase Orders.Managing and updating digital archive, Teams site, SharePoint, OneNote.Facilitating new hire onboarding.Booking travel and/or making changes on booked travel on behalf of the SPL.Ensuring compliance with administrative operation policies and procedures.Working closely with other Admins, internally and externally.Maintaining effective communication with all relevant stakeholders.Maintaining high integrity, confidentiality and excellent customer service skills.Other daily admin tasks as needed.

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  • Administrativo compras y planificación

    04 marzo 2021

    Randstad , Manresa (Barcelona)

    Temporal, 12-13€ la Hora

    company

    ¿Tienes formación en Administración y Dirección de Empresas, grado formativo o universitario? ¿Tienes 3 años de experiencia en el departamento de compras? Si es así, Randstad tiene una oferta para tí!  Empresa grande del sector siderometalúrgico ubicada en Manresa, precisa incorporar un administrativo o administrativa en su departamento de compras. -Negociación de precios y fechas de entrega de materiales con los proveedores -Realización de previsiones de comprasa, mantenimiento del estoc de seguridad de determinadas piezas y productos -Gestión del proceso de compras íntegro, negociación, gestión administrativa, cierre de ráppels y precios -Atención teléfonica y resolución de incidencias del material, analizar posibles erroes y propuesta de mejoras

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  • Administrativo/a con Certificado de Discapacidad >33%

    04 marzo 2021

    Randstad , Moncada (Valencia)

    Temporal, 14.500€ al Año

    company

    ¿Tienes experiencia administrativa y certificado de discapacidad? Empresa sector sanitario con delegación en Valencia Seguimiento diario de planes, acciones y reuniones comerciales, soporte administrativo al Dpto. Comercial. Atención telefónica, facturación clientes, documentación, mantenimiento base de datos. Agenda. Archivo.

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  • teleoperador/a con experiencia

    04 marzo 2021

    Randstad , Terrassa (Barcelona)

    Con posible incorporación a plantilla, 7-8€ la Hora

    company

    ¿ Tienes experiencia minima de 4 años en telemarketing ? consultoria de Terrassa  Emisión de llamadas a clientes potenciales (altos directivos de empresa) a partir de nuestra base de datos con el objetivo de concertar visitas para la presentación de nuestros servicios. - Gestión de emails con los contactos potenciales. - Atención de WebChats con interesados. - Actualización de la Base de Datos.

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  • Human Resources recruiter

    04 marzo 2021

    Randstad , Barcelona (Barcelona)

    Temporal, 40.000-60.000€ al Año

    company

    ¿Tienes experiencia en el área de recursos humanos? En Randstad seleccionamos candidatos como tú. Importante agencia pública europea del sector energético situada en la zona de Diagonal Mar. -Posts requisition workflow and links with Job Descriptions and Job Titles ¿ including communication package for managers-Job Descriptions revision-Selections Questions Catalogue ¿ including the database on questions per skills/expected behaviours, assessment-Structured document gathering all the steps of a selection process and decisions taken-Revision of the procedures on external and internal company selections (description of the main steps involved)-SAB ¿selection advisory board¿ training on recruitment good practices

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  • Accounts Payable Specialist French

    04 marzo 2021

    Randstad Inhouse Services , Oviedo (Asturias)

    Temporal, 22.036€ al Año

    company

    Randstad is currently recruiting for a strong Accounts Payable clerk to be part of an accounting team. An important and lead multinational company is seeking candidates to join the financial department in Asturias. As an Accounts Payable team member you will be responsible of - preparing and delivering quality financial reports as required by internal or external requirements on time (actual and outlook analysis) - to define/process accounting entities - to perform and validate month end closing - to perform account reconciliations - to execute and engage on all internal control activities defined on the complexity of the function - to drive and facilitate interactions with internal/external customers and third parties - to participate in system projects in functional area with limited guidance - continuous development, you are expected to continue to grow and develop in a learn teach learn environment - coordination of activity with all other finance service center teams

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  • Administrativo exportación marítimo

    04 marzo 2021

    Randstad , Valencia (Valencia)

    Indefinido, 18.000-23.000€ al Año

    company

    ¿Tienes experiencia en transitaria y buscas nuevos retos? Esto es para ti. Importante multinacional de logística, con oficinas en el puerto de Valencia. Organizarás y coordinarás los transportes internacionales o servicios de exportación marítima requerido por el/los cliente/s asignados a tu responsabilidad, contratando los transportes que en cada fase son necesarios según las instrucciones recibidas, coordinando y controlando las mercancías del cliente en todas las fases de su transporte hasta que llegan a su destino final, incluyendo facturación y provisión de costes.  Te encargarás de la gestión administrativa de documentación y gestión de clientes (emisión de órdenes de transporte, de BL/AWB, de instrucciones de embarque, etc¿ y seguimiento de la mercancía, tramitación del despacho de aduanas, coordinación, facturación y provisión...)

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  • Auxiliar administrativ@ con certificado de discapacidad

    03 marzo 2021

    Fundación Randstad , Elda (Alicante)

    Con posible incorporación a plantilla, 13.300€ al Año

    company

    Importante empresa de la zona de Elda, necesita cubrir puesto de Auxiliar en Administración en horario de mañanas de 09:00 a 14:00 horas -Recepción y Atención de Clientes -Tareas de Administración -Apoyo a departamentos

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  • Administrativo comercial

    03 marzo 2021

    Randstad , San Sebastián de los Reyes (Madrid)

    Con posible incorporación a plantilla, 18.000€ al Año

    company

    Si tienes experiencia en departamentos de ventas  a nivel de administración estamos buscando tu perfil Reconocida empresa del sector salud y fitness incorpora a plantilla un perfil administrativo de ventas Realización de presupuestos Seguimiento de ofertas comerciales, seguimiento de clientes LLamadas para cerrar ofertas,seguimiento de clientes, negociación de precios Gestión de obras, seguimiento de proveedores

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