ofertas de teleoperador en banca, seguros y consultoría.

14 trabajos

ofertas de empleo de Teleoperador en Banca, seguros y consultoría

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14 trabajos encontrados de Teleoperador en Banca, seguros y consultoría

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  • banca, seguros y consultoría
  • teleoperador
  • Comercial hipotecario

    18 octubre 2019

    Randstad, Madrid (Madrid)

    Indefinido, 15.000-18.000€ al Año

    company

    Eres una persona abierta y comunicativa? ¿Te gusta hablar con la gente?  Puede que acabes de encontrar tu próximo empleo. Estamos buscando a una persona dispuesta a emprender una nueva aventura profesional en un sector que no para de crecer, como Teleoperador o Teleoperadora de ventas en Madrid. Si tienes espíritu comercial, eres una persona positiva y resolutiva, y podrías pegarte el día negociando, sigue leyendo, esto es para ti. Encontrarás estabilidad laboral, oportunidades de desarrollo y oficinas en el centro de la ciudad. Suena bien, ¿verdad? Trabajarás en una empresa  del sector financiero que no para de crecer. ¿Te interesa? Formarás parte del equipo de venta de la compañía, donde realizarás las siguientes tareas: - Analizar perfil financiero de los clientes y ofrecerles la mejor alternativa.· Venta de préstamos hipotecarios.· Asesoramiento Financiero personalizado a los clientes.· Gestión de clientes telefónica y presencialmente.

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  • German Call agent + Back Office

    17 octubre 2019

    Randstad, Barcelona (Barcelona)

    Indefinido, 22.000€ al Año

    company

    Randstad Barcelona is managing the recruitment process of 3 Back Officeagents for the DACH market in one of our clients of Insurance field.  Attached to the Back Office service, you are in charge of the entry of the elements that facilitate the administrative management of customer relations center and data entry to generate billing, therefore, activate the regulations in benefit of the partners. With approximately 3,300 employees operating from offices in Australia, Belgium, France, Germany, India, North America, Poland, South Africa, Spain, and the UK, our client serves over 1,200 clients, including 15 of the top 20 global general insurers and three of the top five fleet and lease management companies. They help the global insurance market to handle millions of claims each year in the most cost-effective and efficient ways possible ¿ representing savings of tens of millions of dollars. As a call agent: KEY MISSIONS1. Take charge of insured persons by respecting the rules enacted in the client's script2. Ensuring the quality of the customer relationship (reception, quality of listening, quality of information provided)3. Organize insurance coverage appointments by external partners (repairers, experts, etc.) in accordance with client commitments (time taken to make appointments)4. Inform the client about the characteristics of the services offered and advise him in his choice to aim for maximum orientation in the partner network5. Systematically adhere to the specific administrative management procedures for each client (ensuring from the opening until the closing date the registration of all required activities). Ensures the quality of the data recorded in the management tool.6. Refit the claims of the insured / agents to the services / Quality / Animation Network / Sales. (deadlines, sad not honored, pb VR, pb support ....)7. Refresh agent management incidents to Team Leader.8. Support all calls automatically routed by the PLC (incoming and outgoing calls), assess the degree of urgency and organize the procedures for intervention9. Provide hospitality in accordance with the rules of ethics, confidentiality and courtesy.10. Ensure the traceability of each request and answer provided by entering this information into each file (comments on the reason for refusal, cancellation of the service, complaint ....)11. Ensure and actively participate in the respect of all KPIs (customer performance indicator) As a back office: Entering different internal software,Invoice validation,Data search for processing,Enter invoices received by emailCreation of a loss statement,Entering the estimated cost for repairs, picking up and sending insurance support,Enter the return of repair appointments

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  • German Back Office

    17 octubre 2019

    Randstad, Barcelona (Barcelona)

    Indefinido, 21.000€ al Año

    company

    Randstad Barcelona is managing the recruitment process of 3 Back Officeagents for the GERMAN market in one of our clients of Insurance field.  Attached to the Back Office service, you are in charge of the entry of the elements that facilitate the administrative management of customer relations center and data entry to generate billing, therefore, activate the regulations in benefit of the partners. With approximately 3,300 employees operating from offices in Australia, Belgium, France, Germany, India, North America, Poland, South Africa, Spain, and the UK, our client serves over 1,200 clients, including 15 of the top 20 global general insurers and three of the top five fleet and lease management companies. They help the global insurance market to handle millions of claims each year in the most cost-effective and efficient ways possible ¿ representing savings of tens of millions of dollars. Entering different internal software,Invoice validation,Data search for processing,Enter invoices received by emailCreation of a loss statement,Entering the estimated cost for repairs, picking up and sending insurance support,Enter the return of repair appointments

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  • Asesores comeciales empresa del sector seguros

    10 octubre 2019

    Randstad, Barcelona (Barcelona)

    Temporal, 8-9€ la Hora

    company

    ¿Tienes experiencia en el área de televenta? En Randstad ¿estás interesado en el sector asegurador? ¡buscamos candidatos como tú!   Reconocida empresa del sector asegurador, con más de 80 años de historia. Con una plantilla de más de 800 personas a nivel nacional  . Reportando o formando parte del departamento de televenta, tus funciones principales serán:- Emisión a asegurados para ofrecerles la contratación de una póliza de  seguros de salud.- Recepción de llamadas - Funciones de soporte administrativo

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  • Teleoperador con inglés y gallego

    04 octubre 2019

    Randstad, Alicante/Alacant (Alicante)

    Temporal, 900-1.000€ al Mes

    company

    ¿Tienes nivel alto de inglés y de gallego?  ¿tienes experiencia en puestos de atención telefónica ? Tenemos un trabajo para ti. Importante empresa del sector financiero, precisa incorporar personal con nivel alto en inglés y en gallego, para poder atender telefónicamente en castellano, inglés y gallego  -Atender llamadas entrantes y salientes  ,  resolviendo incidencias,  a clientes de una entidad financiera. -Reportar información en el sistema informático

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  • Teleoperador con ingles y Euskera

    04 octubre 2019

    Randstad, Alicante/Alacant (Alicante)

    Temporal, 900-1.000€ al Mes

    company

    ¿Tienes experiencia como teleoperador/a ? ¿Tienes nivel alto de  euskera y de inglés?  Tenemos un puesto para tí. Importante empresa  que da servicio  a una entidad financiera , precisa incorporar  teleoperadores para dar atención telefónica tanto en inglés como en Euskera. -Atención telefónica a llamadas entrantes y salientes   a clientes de la entidad  tanto  en castellano, inglés y en euskera. -Funciones administrativas 

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  • Gestor/a para Banca Telefónica

    01 octubre 2019

    Randstad, Barcelona (Barcelona)

    En prácticas, 1.400-1.500€ al Mes

    company

    ¿Estás buscando una oportunidad para empezar desarrollar tu carrera profesional en el mundo de las finanzas y en el sector bancario y quieres trabajar en ello? ¿Te gustan los entornos dinámicos, en continua evolución e internacionales? ¡Si la respuesta es sí, sigue leyendo! Trabajarás en una entidad bancaria que cuida de sus empleados con valiosos beneficios, y que cuenta con 36 años de experiencia en el sector. Suena bien, ¿verdad? ¿Quieres formar parte de un equipo joven y dinámico en el sector financiero? ¡No pierdas esta oportunidad! A qué te dedicarás Trabajarás en el departamento de Customer Service, donde ayudarás a resolver las dudas y preguntas de los clientes. - Atenderás a los clientes por teléfono, correo electrónico y chat en línea, analizando sus necesidades y gestionando su solicitud.- Ofrecerás información a clientes sobre la compañía, sus productos y sus servicios- Completarás bases de datos en los sistemas del cliente.- Resolverás problemas y quejas de los clientes. Necesitamos que seas una persona asertiva y positiva. - Controlarás y harás seguimiento de las incidencias.- Estarás en contacto con el resto de departamentos para la correcta resolución de solicitudes- Tendrás que conocer los sistemas y las prácticas de la empresa. Pero no te preocupes, te formaremos para ello.

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  • German Back Office

    01 octubre 2019

    Randstad, Barcelona (Barcelona)

    Indefinido, 21.000€ al Año

    company

    Randstad Barcelona is managing the recruitment process of 3 Back Officeagents for the GERMAN market in one of our clients of Insurance field.  Attached to the Back Office service, you are in charge of the entry of the elements that facilitate the administrative management of customer relations center and data entry to generate billing, therefore, activate the regulations in benefit of the partners. With approximately 3,300 employees operating from offices in Australia, Belgium, France, Germany, India, North America, Poland, South Africa, Spain, and the UK, our client serves over 1,200 clients, including 15 of the top 20 global general insurers and three of the top five fleet and lease management companies. They help the global insurance market to handle millions of claims each year in the most cost-effective and efficient ways possible ¿ representing savings of tens of millions of dollars. Entering different internal software,Invoice validation,Data search for processing,Enter invoices received by emailCreation of a loss statement,Entering the estimated cost for repairs, picking up and sending insurance support,Enter the return of repair appointments

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  • German Call agent + Back Office

    01 octubre 2019

    Randstad, Barcelona (Barcelona)

    Indefinido, 22.000€ al Año

    company

    Randstad Barcelona is managing the recruitment process of 3 Back Officeagents for the DACH market in one of our clients of Insurance field.  Attached to the Back Office service, you are in charge of the entry of the elements that facilitate the administrative management of customer relations center and data entry to generate billing, therefore, activate the regulations in benefit of the partners. With approximately 3,300 employees operating from offices in Australia, Belgium, France, Germany, India, North America, Poland, South Africa, Spain, and the UK, our client serves over 1,200 clients, including 15 of the top 20 global general insurers and three of the top five fleet and lease management companies. They help the global insurance market to handle millions of claims each year in the most cost-effective and efficient ways possible ¿ representing savings of tens of millions of dollars. As a call agent: KEY MISSIONS1. Take charge of insured persons by respecting the rules enacted in the client's script2. Ensuring the quality of the customer relationship (reception, quality of listening, quality of information provided)3. Organize insurance coverage appointments by external partners (repairers, experts, etc.) in accordance with client commitments (time taken to make appointments)4. Inform the client about the characteristics of the services offered and advise him in his choice to aim for maximum orientation in the partner network5. Systematically adhere to the specific administrative management procedures for each client (ensuring from the opening until the closing date the registration of all required activities). Ensures the quality of the data recorded in the management tool.6. Refit the claims of the insured / agents to the services / Quality / Animation Network / Sales. (deadlines, sad not honored, pb VR, pb support ....)7. Refresh agent management incidents to Team Leader.8. Support all calls automatically routed by the PLC (incoming and outgoing calls), assess the degree of urgency and organize the procedures for intervention9. Provide hospitality in accordance with the rules of ethics, confidentiality and courtesy.10. Ensure the traceability of each request and answer provided by entering this information into each file (comments on the reason for refusal, cancellation of the service, complaint ....)11. Ensure and actively participate in the respect of all KPIs (customer performance indicator) As a back office: Entering different internal software,Invoice validation,Data search for processing,Enter invoices received by emailCreation of a loss statement,Entering the estimated cost for repairs, picking up and sending insurance support,Enter the return of repair appointments

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  • Asesor hipotecario

    30 septiembre 2019

    Randstad, Madrid (Madrid)

    Indefinido, 18.000€ al Año

    company

    Eres una persona abierta y comunicativa? ¿Te gusta hablar con la gente?  Puede que acabes de encontrar tu próximo empleo. Estamos buscando a una persona dispuesta a emprender una nueva aventura profesional en un sector que no para de crecer, como Teleoperador o Teleoperadora de ventas en Madrid. Si tienes espíritu comercial, eres una persona positiva y resolutiva, y podrías pegarte el día negociando, sigue leyendo, esto es para ti. Encontrarás estabilidad laboral, oportunidades de desarrollo y oficinas en el centro de la ciudad. Suena bien, ¿verdad? Trabajarás en una empresa  del sector financiero que no para de crecer. ¿Te interesa? Formarás parte del equipo de venta de la compañía, donde realizarás las siguientes tareas: - Analizar perfil financiero de los clientes y ofrecerles la mejor alternativa.· Venta de préstamos hipotecarios.· Asesoramiento Financiero personalizado a los clientes.· Gestión de clientes telefónica y presencialmente.

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