últimas ofertas en Finanzas.

3 trabajos

ofertas de empleo en Finanzas

El sector Financiero es uno de los más competitivos del mercado. La optimización de costes y procesos, la gestión de riesgos financieros, la satisfacción de la creciente demanda de información y análisis de valor son entre otros, algunos de los retos a los que se enfrenta.
Si te encuentras cómodo entre términos como inversión, fondos de capital riesgo, estados financieros, patrimonio, etc., y si quieres ser algo más que un espectador en el mundo financiero, consulta las ofertas de empleo enfocadas en los siguientes puestos: Director Financiero; Responsable de Contabilidad; Responsable de Administración; Controller; Contable; Analista de Riesgos, entre otros.

3 trabajos encontrados en Finanzas

  • Administrativo de Banca

    01 marzo 2020

    Randstad , Girona (Gerona)

    A determinar durante el proceso , 15.850€ al Año

    company

    ¿Tienes experiencia en el área administrativa? En Randstad ¡buscamos candidatos como tú! Reconocida entidad bancaria, busca gente para trabajar en sus oficinas de la provincia de Gerona.  Tus principales funciones serán: - Atención al cliente - Gestión de documentación - Atención telefónica - Tareas comerciales

    leer más
  • Fp&A

    28 febrero 2020

    Randstad Professionals , Alcobendas (Madrid)

    A determinar durante el proceso , 40.000-50.000€ al Año

    company

    Desde la División de Corporate Finance de Randstad Professionals, estamos en plena de búsqueda de un FP&A para importante multinacional, líder en su sector, ubicada en la zona norte de Madrid. Primary purpose of the role: Manage and support business planning processes, produce management information and projections, support with business cases, perform and drive continuous analysis and provide recommendations to continuous improvement of business performance as well as to optimize the cash generation of the country. Act as a real partner working closely with the business and the regional finance team and demonstrate management skills. Key Accountabilities: Support the monthly Business Review process: prepare/review forecast for the country, analyse and prepare reporting, prepare insight for management on business trends, growth projections and efficiency increase possibilities/initiatives Drive follow-up of actions and support filtering/reporting the key messages to Sr Mgt addressing priorities. Support the Local Finance team in building up an excellent business (performance) understanding Work with/support the regional FP&A teams to continuously drive accountability (`as if the business is our own¿), promote continuous business performance improvements and promote a `no surprise¿ culture. Promote developing an in-depth understanding of Country¿s activities in the areas of revenue generation, cost per activity/service, productivity, capacity, capital expenditure and other resource planning.  Drive thorough understanding of the customer base, activity levels and components affecting the country¿s growth. Prepare market analysis and analysis of associated price developments. Proactively communicate and collaborate with all disciplines, identify risks and opportunities, educate the business and all the functions with appropriate communication of significant events. Providing management information and analysis/make proposals to the business owners/function heads by collecting data and metrics and compiling the necessary reports. Support/drive a continuous improvement of management information and adjust/adapt to the actual business needs Support budgeting and the business planning process, support developing country Revenue and EBITDA targets. Support future growth projections and resource planning. Analyse proposed capital expenditures and make proposals to the management Promote price management of new and existing customers Analyze LVA¿s, evaluate sales information, determine strategic pricing options, and offer creative selling solutions to assist in closing the sales process within approved rates of return. Assist in roll out of relevant new financial systems/Be a key user of all Planning Applications Ensure an up-to-date knowledge of and compliance with the company¿s policies and procedures. Promote/support strategic planning; drive sense of urgency in (over-) delivering short-term objectives. Possess a good top-down overview of the business, but with a strong eye for and a natural interest in and love for detail Promote a culture of best practices within the cluster or country organization Lead or participate in ad-hoc projects assigned

    leer más
  • Contable

    25 febrero 2020

    Randstad , Almería (Almería)

    A determinar durante el proceso , 700-800€ al Mes

    company

    ¿Estás buscando empleo? ¿Te gusta el mundo de las ventas? ¿Tienes conocimientos sobre electrodomésticos? ¿Has trabajado anteriormente como DEPENDIENTE? Si es así, en Randstad Almería ¡te estamos buscando! Importante empresa almeriense, con más de 10 años de experiencia, solicita DEPENDIENTE para su tienda de Almería. Es una empresa dedicada a la venta de electrodomésticos y ferretería. Su plantilla está formada por un grupo de profesionales donde existe un ambiente de trabajo agradable y aprenderás a crecer profesionalmente. - Procesar las tareas financieras y administrativas - Gestión de pagos a proveedores - Conciliación bancaria - Cierres mensuales de cuentas y presentación de cuentas - Gestión de tesorería y control de caja - Emisión de facturas, contabilización y archivos de la misma

    leer más
1