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6 trabajos encontrados de Teleoperador

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  • banca, finanzas, seguros y consultoría
  • indefinido
  • teleoperador
  • Teleoperador comercial con DISCAPACIDAD

    08 noviembre 2019

    Fundación Randstad, Coruña (A) (Coruña)

    Indefinido, 13.468€ al Año

    company

    ¿Quieres trabajar en un entorno de trabajo agradable y compartir con tus compañeros los retos y el esfuerzo para sacar adelante los proyectos?  Si tienes experiencia y te gustan los puestos comerciales y de ventas esta es tu oportunidad.  Empresa de servicios tecnológicos multicanal necesita incorporar al equipo de ventas personas entusiastas y con perfil comercial con certificado de discapacidad igual o superior al 33% para la venta telefónica de seguros.  Emitir llamadas a la base de datos del sponsor.- Detectar telefónicamente las necesidades de los posibles clientes y rebatir las posibles objeciones.- Cerrar la operación con éxito.

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  • German Contact Center Coordinator

    24 octubre 2019

    Randstad, Barcelona (Barcelona)

    Indefinido, 25.000€ al Año

    company

    Randstad Barcelona is managing the recruitment process of a Team Leader agent for the GERMAN market in one of our clients of Insurance field.  You will be in charge of 3 to 6 German call agents and back office agents, whose main tasks are the entry of the elements that facilitate the administrative management of customer relations center and data entry to generate billing, therefore, activate the regulations in benefit of the partners. With approximately 3,300 employees operating from offices in Australia, Belgium, France, Germany, India, North America, Poland, South Africa, Spain, and the UK, our client serves over 1,200 clients, including 15 of the top 20 global general insurers and three of the top five fleet and lease management companies. They help the global insurance market to handle millions of claims each year in the most cost-effective and efficient ways possible,  representing savings of tens of millions of dollars. Daily management of the contact center team Responsible for compliance with the standards of customer service, performance and commitment of the team. Ensure good customer service through telephone and email channels. Coordinate and supervise the agents of the company's customer service team.

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  • Comercial hipotecario

    18 octubre 2019

    Randstad, Madrid (Madrid)

    Indefinido, 15.000-18.000€ al Año

    company

    Eres una persona abierta y comunicativa? ¿Te gusta hablar con la gente?  Puede que acabes de encontrar tu próximo empleo. Estamos buscando a una persona dispuesta a emprender una nueva aventura profesional en un sector que no para de crecer, como Teleoperador o Teleoperadora de ventas en Madrid. Si tienes espíritu comercial, eres una persona positiva y resolutiva, y podrías pegarte el día negociando, sigue leyendo, esto es para ti. Encontrarás estabilidad laboral, oportunidades de desarrollo y oficinas en el centro de la ciudad. Suena bien, ¿verdad? Trabajarás en una empresa  del sector financiero que no para de crecer. ¿Te interesa? Formarás parte del equipo de venta de la compañía, donde realizarás las siguientes tareas: - Analizar perfil financiero de los clientes y ofrecerles la mejor alternativa.· Venta de préstamos hipotecarios.· Asesoramiento Financiero personalizado a los clientes.· Gestión de clientes telefónica y presencialmente.

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  • German Back Office

    17 octubre 2019

    Randstad, Barcelona (Barcelona)

    Indefinido, 21.000€ al Año

    company

    Randstad Barcelona is managing the recruitment process of 3 Back Officeagents for the GERMAN market in one of our clients of Insurance field.  Attached to the Back Office service, you are in charge of the entry of the elements that facilitate the administrative management of customer relations center and data entry to generate billing, therefore, activate the regulations in benefit of the partners. With approximately 3,300 employees operating from offices in Australia, Belgium, France, Germany, India, North America, Poland, South Africa, Spain, and the UK, our client serves over 1,200 clients, including 15 of the top 20 global general insurers and three of the top five fleet and lease management companies. They help the global insurance market to handle millions of claims each year in the most cost-effective and efficient ways possible ¿ representing savings of tens of millions of dollars. Entering different internal software,Invoice validation,Data search for processing,Enter invoices received by emailCreation of a loss statement,Entering the estimated cost for repairs, picking up and sending insurance support,Enter the return of repair appointments

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  • German Call agent + Back Office

    17 octubre 2019

    Randstad, Barcelona (Barcelona)

    Indefinido, 22.000€ al Año

    company

    Randstad Barcelona is managing the recruitment process of 3 Back Officeagents for the DACH market in one of our clients of Insurance field.  Attached to the Back Office service, you are in charge of the entry of the elements that facilitate the administrative management of customer relations center and data entry to generate billing, therefore, activate the regulations in benefit of the partners. With approximately 3,300 employees operating from offices in Australia, Belgium, France, Germany, India, North America, Poland, South Africa, Spain, and the UK, our client serves over 1,200 clients, including 15 of the top 20 global general insurers and three of the top five fleet and lease management companies. They help the global insurance market to handle millions of claims each year in the most cost-effective and efficient ways possible ¿ representing savings of tens of millions of dollars. As a call agent: KEY MISSIONS1. Take charge of insured persons by respecting the rules enacted in the client's script2. Ensuring the quality of the customer relationship (reception, quality of listening, quality of information provided)3. Organize insurance coverage appointments by external partners (repairers, experts, etc.) in accordance with client commitments (time taken to make appointments)4. Inform the client about the characteristics of the services offered and advise him in his choice to aim for maximum orientation in the partner network5. Systematically adhere to the specific administrative management procedures for each client (ensuring from the opening until the closing date the registration of all required activities). Ensures the quality of the data recorded in the management tool.6. Refit the claims of the insured / agents to the services / Quality / Animation Network / Sales. (deadlines, sad not honored, pb VR, pb support ....)7. Refresh agent management incidents to Team Leader.8. Support all calls automatically routed by the PLC (incoming and outgoing calls), assess the degree of urgency and organize the procedures for intervention9. Provide hospitality in accordance with the rules of ethics, confidentiality and courtesy.10. Ensure the traceability of each request and answer provided by entering this information into each file (comments on the reason for refusal, cancellation of the service, complaint ....)11. Ensure and actively participate in the respect of all KPIs (customer performance indicator) As a back office: Entering different internal software,Invoice validation,Data search for processing,Enter invoices received by emailCreation of a loss statement,Entering the estimated cost for repairs, picking up and sending insurance support,Enter the return of repair appointments

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  • Teleoperadores Atención al cliente Alemán

    14 octubre 2019

    Randstad, Madrid (Madrid)

    Indefinido, 18.000-20.000€ al Año

    company

    ¿Tienes alemán bilingüe y buscas un puesto estable donde poder utilizarlo? ¿Te gustan los ambientes dinámicos con oportunidad de desarrollo y promoción interna? ¡No esperes más y apúntate! Estamos buscando Teleoperadores con alemán bilingüe para trabajar en el departamento de atención al cliente dando servicio a importante entidad financiera. Formarás parte de un departamento en continuo crecimiento y además trabajarás en el Centro de Madrid, metro Ciudad Lineal.  ¿Te sigue interesando? ¡Ahora viene lo mejor! - Recibirás llamadas de clientes de una entidad financiera que necesitan apoyo y soporte en alemán para resolver incidencias con la banca online. - Tendrás que revisar cada solicitud y duda de los clientes para darles una solución rápida, siempre relacionado con la operativa diaria del banco: hacer transferencias, abrir cuentas, bloquear tarjetas, etc.  - Seguimiento de cada incidencia para que el cliente siempre esté informado de cómo está su solicitud.  - Grabación de datos.

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