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173 trabajos encontrados de Teleoperador

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  • teleoperador
  • Teleoperador BackOffice Incidencias Técnicas

    17 octubre 2019

    Randstad Inhouse Services, Jerez de la Frontera (Cádiz)

    Temporal, 7-8€ la Hora

    company

    Quieres trabajar en una gran empresa de Call Center situada en Jerez de la Frontera con un horario parcial de tarde que te permita compaginarlo con tus hobbies y/o estudios? Si te motiva el sector de las telecomunicaciones y te gustaría trabajar en una multinacional con un ambiente que marque la diferencia vas a poder trabajar en un espacio inmejorable. Las instalaciones son nuevas y con el mejor ambiente de trabajo.  Trabajarás atendiendo llamadas para resolver incidencias técnicas y de facturación a los usuarios de una importante empresa del sector de las telecomunicaciones, resolviendo así, tanto incidencias técnicas como BO. Buscamos personas con motivación y conocimiento por el manejo de tecnologías novedosas y aplicaciones informáticas de última generación. Majorel, reconocida empresa del sector Call Center ubicada en Jerez de la Frontera. https://youtu.be/Qm49GUoD2Pw   - Resolución de incidencias técnicas de los usuarios donde se incluyen un gran número de casos y alternativas para su solución. - Solventar dudas acerca de la facturación con la que se puedan encontrar los clientes.  - Atención a la consulta relacionadas con equipo Móvil, fijo o ADSL, así como incidencias de televisión.

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  • Asesor Comercial de Recobro

    17 octubre 2019

    Randstad Inhouse Services, Cornellà de Llobregat (Barcelona)

    Con posible incorporación a plantilla, 1.500-1.600€ al Mes

    company

    Esto te interesa¿ Estamos buscando a una persona dispuesta a emprender una nueva aventura profesional en un sector que no para de crecer, como Teleoperador o Teleoperadora de Recobros Si tienes espíritu comercial, eres una persona positiva y resolutiva, y podrías pegarte el día negociando, sigue leyendo, esto es para ti. Encontrarás estabilidad laboral, oportunidades de desarrollo y oficinas situadas en Cornellá de Llobregat con muy buena combinación en transporte público y /o privado. Suena bien, ¿verdad? Trabajarás en una empresa que no para de crecer y que se dedica a la financiación de créditos personales. ¿Te interesa? Formarás parte del equipo de call center de la compañía, donde realizarás las siguientes tareas: Harás y recibirás llamadas.Informarás a los clientes de cuál es la mejor manera que tienen para poder hacer frentes a esos pagos que tienen retrasados. No te preocupes, te formaremos antes. Atenderás y resolverás dudas, consultas o incidencias de los clientes. Tendrás que introducir datos en los sistemas del cliente. Reportarás tareas y cumplimiento de objetivos.

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  • Asesor Comercial de Venta

    17 octubre 2019

    Randstad Inhouse Services, Cornellà de Llobregat (Barcelona)

    Con posible incorporación a plantilla, 1.200-1.300€ al Mes

    company

    Esto te interesa¿ Estamos buscando a una persona dispuesta a emprender una nueva aventura profesional en un sector que no para de crecer, como Teleoperador o Teleoperadora de ventas. Si tienes espíritu comercial, eres una persona positiva y resolutiva, y podrías pegarte el día negociando, sigue leyendo, esto es para ti. Encontrarás estabilidad laboral, oportunidades de desarrollo y oficinas situadas en Cornellá de Llobregat con muy buena combinación en transporte público y /o privado. Suena bien, ¿verdad? Trabajarás en una empresa que no para de crecer y que se dedica a la financiación de créditos personales. ¿Te interesa? Formarás parte del equipo de call center de la compañía, donde realizarás las siguientes tareas: Harás y recibirás llamadas.Informarás a los clientes sobre la compañía, sus productos y sus servicios. No te preocupes, te formaremos antes. Atenderás y resolverás dudas, consultas o incidencias de los clientes. Tendrás que introducir datos en los sistemas del cliente. Reportarás tareas y cumplimiento de objetivos.

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  • German Call agent + Back Office

    17 octubre 2019

    Randstad, Barcelona (Barcelona)

    Indefinido, 22.000€ al Año

    company

    Randstad Barcelona is managing the recruitment process of 3 Back Officeagents for the DACH market in one of our clients of Insurance field.  Attached to the Back Office service, you are in charge of the entry of the elements that facilitate the administrative management of customer relations center and data entry to generate billing, therefore, activate the regulations in benefit of the partners. With approximately 3,300 employees operating from offices in Australia, Belgium, France, Germany, India, North America, Poland, South Africa, Spain, and the UK, our client serves over 1,200 clients, including 15 of the top 20 global general insurers and three of the top five fleet and lease management companies. They help the global insurance market to handle millions of claims each year in the most cost-effective and efficient ways possible ¿ representing savings of tens of millions of dollars. As a call agent: KEY MISSIONS1. Take charge of insured persons by respecting the rules enacted in the client's script2. Ensuring the quality of the customer relationship (reception, quality of listening, quality of information provided)3. Organize insurance coverage appointments by external partners (repairers, experts, etc.) in accordance with client commitments (time taken to make appointments)4. Inform the client about the characteristics of the services offered and advise him in his choice to aim for maximum orientation in the partner network5. Systematically adhere to the specific administrative management procedures for each client (ensuring from the opening until the closing date the registration of all required activities). Ensures the quality of the data recorded in the management tool.6. Refit the claims of the insured / agents to the services / Quality / Animation Network / Sales. (deadlines, sad not honored, pb VR, pb support ....)7. Refresh agent management incidents to Team Leader.8. Support all calls automatically routed by the PLC (incoming and outgoing calls), assess the degree of urgency and organize the procedures for intervention9. Provide hospitality in accordance with the rules of ethics, confidentiality and courtesy.10. Ensure the traceability of each request and answer provided by entering this information into each file (comments on the reason for refusal, cancellation of the service, complaint ....)11. Ensure and actively participate in the respect of all KPIs (customer performance indicator) As a back office: Entering different internal software,Invoice validation,Data search for processing,Enter invoices received by emailCreation of a loss statement,Entering the estimated cost for repairs, picking up and sending insurance support,Enter the return of repair appointments

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  • German Call Agent

    17 octubre 2019

    Randstad, Barcelona (Barcelona)

    Indefinido, 22.000€ al Año

    company

    Randstad Barcelona is managing the recruitment process of 6 Call Agents for the GERMAN market in one of our clients of Insurance field. Ensure the organization and management of the insureds' repairs in accordance with the client commitments (Insurers, Mutuals, Fleets) in accordance with the agreed internal procedures. With approximately 3,300 employees operating from offices in Australia, Belgium, France, Germany, India, North America, Poland, South Africa, Spain, and the UK, our client serves over 1,200 clients, including 15 of the top 20 global general insurers and three of the top five fleet and lease management companies. They help the global insurance market to handle millions of claims each year in the most cost-effective and efficient ways possible ¿ representing savings of tens of millions of dollars. KEY MISSIONS1. Take charge of insured persons by respecting the rules enacted in the client's script2. Ensuring the quality of the customer relationship (reception, quality of listening, quality of information provided)3. Organize insurance coverage appointments by external partners (repairers, experts, etc.) in accordance with client commitments (time taken to make appointments)4. Inform the client about the characteristics of the services offered and advise him in his choice to aim for maximum orientation in the partner network5. Systematically adhere to the specific administrative management procedures for each client (ensuring from the opening until the closing date the registration of all required activities). Ensures the quality of the data recorded in the management tool.6. Refit the claims of the insured / agents to the services / Quality / Animation Network / Sales. (deadlines, sad not honored, pb VR, pb support ....)7. Refresh agent management incidents to Team Leader.8. Support all calls automatically routed by the PLC (incoming and outgoing calls), assess the degree of urgency and organize the procedures for intervention9. Provide hospitality in accordance with the rules of ethics, confidentiality and courtesy.10. Ensure the traceability of each request and answer provided by entering this information into each file (comments on the reason for refusal, cancellation of the service, complaint ....)11. Ensure and actively participate in the respect of all KPIs (customer performance indicator)

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  • German Back Office

    17 octubre 2019

    Randstad, Barcelona (Barcelona)

    Indefinido, 21.000€ al Año

    company

    Randstad Barcelona is managing the recruitment process of 3 Back Officeagents for the GERMAN market in one of our clients of Insurance field.  Attached to the Back Office service, you are in charge of the entry of the elements that facilitate the administrative management of customer relations center and data entry to generate billing, therefore, activate the regulations in benefit of the partners. With approximately 3,300 employees operating from offices in Australia, Belgium, France, Germany, India, North America, Poland, South Africa, Spain, and the UK, our client serves over 1,200 clients, including 15 of the top 20 global general insurers and three of the top five fleet and lease management companies. They help the global insurance market to handle millions of claims each year in the most cost-effective and efficient ways possible ¿ representing savings of tens of millions of dollars. Entering different internal software,Invoice validation,Data search for processing,Enter invoices received by emailCreation of a loss statement,Entering the estimated cost for repairs, picking up and sending insurance support,Enter the return of repair appointments

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  • German Customer Service Representative

    17 octubre 2019

    Randstad, Cornellà de Llobregat (Barcelona)

    Temporal, 23.000€ al Año

    company

    Position as a Customer Service Representative Company focuses on serving and connecting customers of any size and across a wide range of  end markets with world-class thermoplastics suppliers. With over 40 years of experience and extensive knowledge of the polymers industry, we  walk  along  our  customers all the way from material specification to final application approval, becoming an integral part of the value chain. ·       Processing incoming customer requests and orders. ·       Checking the orders against the customer and purchase order agreements. ·       Responding to customer product inquiries and issues in a timely manner. ·       Liaising with the logistics department to prepare and arrange the execution of the shipment of the goods and monitoring outbound activities. ·       Assure correct pricing of the customer orders, invoicing timely and accurately. ·       Handling the complaints and returning shipments. ·       Monitoring the credit situation of the customer and liaising with the credit department and the sales team. ·       Supporting and interfacing the Sales Representatives. ·       Working efficiently with all internal departments and with external parties. ·       Maintaining, updating and filing the customer documents, record and internal documents. ·       Perform other duties as assigned.

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  • Atención al cliente

    17 octubre 2019

    Randstad, Alcalá de Henares (Madrid)

    Temporal, 8-9€ la Hora

    company

    ¿Eres una persona dinámica, con dotes de comunicación y negociación? ¿Te gusta el trato con el cliente? ¿Tienes disponibilidad horaria total? ¿Te interesa un puesto de atención al cliente? Buscamos a alguien como tú! Importante y reconocida empresa del sector Seguros, ubicada en Madrid, y bien comunicada en transporte público, precisa incorporar a varias personas para su Departamento de Contact Center. - Formando parte del Departamento de Contact Center - Realizar llamadas telefónicas a clientes para informarles sobre novedades de la compañía, productos, y servicios, con la finalidad de fidelizar-les - Venta cruzada - Entre otras funciones propias del puesto

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  • Teleoperador venta automoción

    17 octubre 2019

    Randstad, Madrid (Madrid)

    Indefinido, 17.000€ al Año

    company

    ¿Eres una persona abierta y comunicativa? ¿Te gusta hablar con la gente? ¿Estás buscando trabajo que te aporte estabilidad y posibilidades de crecimiento? ¿Te gusta la venta y cumplir con tus objetivos? Puede que acabes de encontrar tu próximo empleo. Estamos buscando a una persona dispuesta a emprender una nueva aventura profesional en un sector que no para de crecer, como Teleoperador o Teleoperadora de ventas en una importante empresa de automoción. Si tienes espíritu comercial, eres una persona positiva y resolutiva, y podrías pegarte el día negociando, sigue leyendo, esto es para ti. Nuestro cliente es una importante empresa dedicada a la compra y venta de vehículos. Aquí encontrarás estabilidad laboral, oportunidades de desarrollo y oficinas en el centro de la ciudad. Suena bien, ¿verdad? Trabajarás en una empresa que no para de crecer ¿Te interesa? Formarás parte del equipo de call center de la compañía, donde realizarás las siguientes tareas: Harás y recibirás llamadas. Informarás a los clientes sobre la compañía, sus productos y sus servicios. No te preocupes, te formaremos antes. Realizarás venta templada de sus productos y servicios. Atenderás y resolverás dudas, consultas o incidencias de los clientes. Reportarás tareas y cumplimiento de objetivos.

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  • Teleoperador, Teleoperadora turno de TARDE

    17 octubre 2019

    Randstad, San Juan de Aznalfarache (Sevilla)

    Indefinido, 7-8€ la Hora

    company

    Tu día a día va a consistir en:- Contacto a clientes para informarles sobre novedades de la compañía, productos, servicios.- Desarrollo de venta cruzada.- Emisión de llamadas a clientes previamente interesados en el producto. -Emisión de llamadas a clientes potenciales Compañía multicultural, enfocada en la satisfacción del cliente.  Empresa alegre, dinámica e innovadora en cuanto a política del empleado.  El camino a seguir en la empresa es emocionante, intenso, desafiante y muy divertido. Únete a este gran equipo para crecer en tu trayectoria profesional. -Disponibilidad horaria en TURNO DE TARDE - Buenas dotes comunicativas y de negociación. - Orientación al cliente. - Tolerancia al estrés.

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