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61 trabajos encontrados de Teleoperador

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  • teleoperador
  • Atención al cliente. Sector seguridad. Tardes

    15 noviembre 2019

    Randstad, Cornellà de Llobregat (Barcelona)

    Con posible incorporación a plantilla, 7€ la Hora

    company

    Esto te interesa¿ ¿Tienes experiencia como gestor/a telefónico de atención al cliente y te apasiona? En Randstad ¡Buscamos a personas como tú! Si estás interesado/a en trabajar a jornada completa o parcial en horario de tarde, ésta es tu oferta Estamos buscando 15 persona para un puesto como Teleoperador o Teleoperadora de atención al cliente en el departamento de Customer Service de una importante empresa en Cornellà de Llobregat Reconocida empresa de seguridad, dedicada al cuidado de sus clientes y de su tranquilidad, necesita incorporar un equipo de agentes que se encargue de atención telefónica y gestión de incidencias del cliente. A qué te dedicarás Trabajarás en el departamento de Customer Service, donde ayudarás a resolver las dudas y preguntas de los clientes. Darás soporte a los clientes que tengan algún tipo de incidencia Atenderás dudas o consultas de los clientes Contactarás con los clientes cuando se detecte que algún dispositivo tiene algún error puntual Activarás los protocolos de actuación de la empresa, cuando surja algún servicio de urgencia

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  • Teleoperador Back Office

    14 noviembre 2019

    Randstad, Barcelona (Barcelona)

    Temporal, 7€ la Hora

    company

    Esto te interesa ¿Estás buscando trabajo pero no tienes suficiente experiencia? Puede que acabes de encontrar tu próximo empleo. Si te interesa trabajar en un servicio de atención al cliente donde podrás ayudar a las empresas, autónomos y particulares, sigue leyendo! Reconocida empresa dedicada a la concesión de créditos a PYmes  A qué te dedicarás Dentro del departamento de Atención al Cliente de la empresa realizarás las siguientes funciones: - Soporte administrativo a gestores telefónicos y departamento de atención al cliente. - Impresión de contratos.

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  • Teleoperador o teleoperadora de tardes

    14 noviembre 2019

    Randstad, Sant Cugat del Vallès (Barcelona)

    Temporal, 7-8€ la Hora

    company

    Líder del sector asegurador busca teleoperadores y teleoperadoras para incorporarse inmediatamente en sus oficinas ubicadas en Sant Cugat del Vallès, al lado de la parada de FFCC Sant Joan. Grupo líder del sector asegurador español y del seguro de crédito en el mundo. Con un crecimiento constante y una gran implantación, cuenta con 7.300 empleados, tiene presencia en más de 50 países y da servicio a más de 4.000.000 de clientes. Formando parte del Contact Center interno de la empresa te encargarás de: - Gestión de pólizas, modificaciones, información de póliza de recibos de varias compañía - Funciones de soporte dentro del departamento de atención al cliente de la empresa.- Apertura y consulta en relación a diferentes ramos dentro de la compañía (hogar, comercio, comunidades, etc.).

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  • Teleoperador o teleoperadora de tardes

    14 noviembre 2019

    Randstad, Sant Cugat del Vallès (Barcelona)

    Temporal, 7-8€ la Hora

    company

    Líder del sector asegurador busca teleoperadores y teleoperadoras para incorporarse inmediatamente en sus oficinas ubicadas en Sant Cugat del Vallès, al lado de la parada de FFCC Sant Joan. Grupo líder del sector asegurador español y del seguro de crédito en el mundo. Con un crecimiento constante y una gran implantación, cuenta con 7.300 empleados, tiene presencia en más de 50 países y da servicio a más de 4.000.000 de clientes. Formando parte del Contact Center interno de la empresa te encargarás de: - Gestión de pólizas, modificaciones, información de póliza de recibos de varias compañía - Funciones de soporte dentro del departamento de atención al cliente de la empresa. - Apertura y consulta en relación a diferentes ramos dentro de la compañía (hogar, comercio, comunidades, etc.).

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  • Atención al cliente sector seguros

    14 noviembre 2019

    Randstad, Barcelona (Barcelona)

    A determinar durante el proceso, 8-9€ la Hora

    company

    ¿Tienes experiencia en el área de atención al cliente? En Randstad ¡buscamos candidatos como tú! ¿buscas trabajo para compaginar con tus estudios u otras obligaciones? ¿estás interesado por el sector asegurador? Reconocida empresa del sector asegurador, con más de 180 años de historia.  Reportando o formando parte del departamento de atención al cliente, tus funciones principales serán:- Recepción de llamadas.- Atención y resolución de incidencias- Funciones de soporte administrativo. - Tareas de venta cruzada

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  • Asesor Comercial Back Office

    14 noviembre 2019

    Randstad Inhouse Services, Cornellà de Llobregat (Barcelona)

    Con posible incorporación a plantilla, 900-1.000€ al Mes

    company

    Esto te interesa? Estamos buscando  personas dispuestas a emprender una nueva aventura profesional en un sector que no para de crecer, como Teleoperador o Teleoperadora de ventas. Si tienes espíritu comercial, eres una persona positiva y resolutiva, y podrías pegarte el día negociando, sigue leyendo, esto es para ti. Encontrarás estabilidad laboral, oportunidades de desarrollo y oficinas situadas en Cornellá de Llobregat con muy buena combinación en transporte público y /o privado. Suena bien, ¿verdad? Trabajarás en una empresa que no para de crecer y que se dedica a la financiación de créditos personales. ¿Te interesa? Formarás parte del equipo de call center de la compañía, donde realizarás las siguientes tareas: Harás y recibirás llamadas. Comprobarás y verificarás documentación de los clientes para la financiación de productos. Atenderás y resolverás dudas, consultas o incidencias de los clientes. Tendrás que introducir datos en los sistemas del cliente. Reportarás tareas y cumplimiento de objetivos.

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  • Moderador de vídeos con inglés alto

    12 noviembre 2019

    Randstad Inhouse Services, Barcelona (Barcelona)

    Con posible incorporación a plantilla, 8-9€ la Hora

    company

    This interests you ... Do you enjoy social networks? Do you use them regularly and are used to seeing all kinds of platforms and contents? If you are able to analyze and filter audiovisual content, you are proactive and attentive to detail and speak russian fluently, we are looking for you! We are looking for Spanish bilingual speakers with a high level of English, for the position of video moderator at the Barcelona headquarters of Majorel. Are you interested? If you are a proactive, responsible and meticulous person, and you could spend hours watching audiovisual content, this is your opportunity. Also, do not worry if you do not have experience, we offer you a training package that will make you comfortable in your new position from the first day. Your new job You will work in the Barcelona headquarters of Majorel, located nearby Glorias, and you will develop professionally in a young, dynamic and multicultural environment. We are an innovative company dedicated to customer service based in more than 28 countries and have more than 48,000 employees around the world, where you will have real chances to grow professionally. Sounds good, right? What will you do? In your new position as video moderator, you will work on different social media platforms, verifying that there is no inappropriate content (violent, abusive ...). In your day to day you will take care of: The simultaneous monitoring of different social platforms of our clients.Verify that there is no abusive, violent or inappropriate content in the monitored sites.Approve the verified content following the guides offered by the company.Report abusive and inappropriate content.Make monthly reports and report the incidents to the coordinator of your team.

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  • English web content moderator at Majorel

    12 noviembre 2019

    Randstad Inhouse Services, Barcelona (Barcelona)

    Con posible incorporación a plantilla, 10-12€ la Hora

    company

    This interests you ... Do you enjoy social networks? Do you use them regularly and are used to seeing all kinds of platforms and contents? If you are able to analyze and filter audiovisual content, you are proactive and attentive to detail and speak russian fluently, we are looking for you! We are looking for native speakers or with a very high level of  English, for the position of video moderator at the Barcelona headquarters of Majorel. Are you interested? If you are a proactive, responsible and meticulous person, and you could spend hours watching audiovisual content, this is your opportunity. Also, do not worry if you do not have experience, we offer you a training package that will make you comfortable in your new position from the first day. Your new job You will work in the Barcelona headquarters of Majorel and you will develop professionally in a young, dynamic and multicultural environment. We are an innovative company dedicated to customer service based in more than 28 countries and have more than 48,000 employees around the world, where you will have real chances to grow professionally. Sounds good, right? What will you do? In your new position as video moderator, you will work on different social media platforms, verifying that there is no inappropriate content (violent, abusive ...). In your day to day you will take care of: The simultaneous monitoring of different social platforms of our clients.Verify that there is no abusive, violent or inappropriate content in the monitored sites.Approve the verified content following the guides offered by the company.Report abusive and inappropriate content.Make monthly reports and report the incidents to the coordinator of your team.

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  • Portuguese web content moderator at Majorel

    12 noviembre 2019

    Randstad Inhouse Services, Barcelona (Barcelona)

    Con posible incorporación a plantilla, 600-750€ al Mes

    company

    This interests you ... Do you enjoy social networks? Do you use them regularly and are used to seeing all kinds of platforms and contents? If you are able to analyze and filter audiovisual content, you are proactive and attentive to detail and speak portuguese, we are looking for you! We are looking for native speakers or with a very high level of Portuguese and a high level of English, for the position of video moderator at the Barcelona headquarters of Majorel. Are you interested? If you are a proactive, responsible and meticulous person, and you could spend hours watching audiovisual content, this is your opportunity. Also, do not worry if you do not have experience, we offer you a training package that will make you comfortable in your new position from the first day. Your new job You will work in the Barcelona headquarters of Majorel and you will develop professionally in a young, dynamic and multicultural environment. We are an innovative company dedicated to customer service based in more than 28 countries and have more than 48,000 employees around the world, where you will have real chances to grow professionally. Sounds good, right? What will you do? In your new position as video moderator, you will work on different social media platforms, verifying that there is no inappropriate content (violent, abusive ...). In your day to day you will take care of: The simultaneous monitoring of different social platforms of our clients.Verify that there is no abusive, violent or inappropriate content in the monitored sites.Approve the verified content following the guides offered by the company.Report abusive and inappropriate content.Make monthly reports and report the incidents to the coordinator of your team.

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  • German Call agent + Back Office

    12 noviembre 2019

    Randstad, Barcelona (Barcelona)

    Indefinido, 22.000€ al Año

    company

    Randstad Barcelona is managing the recruitment process of 6 Back Office agents for the german market in one of our clients of Insurance field.  Attached to the Back Office service, you are in charge of the entry of the elements that facilitate the administrative management of customer relations center and data entry to generate billing, therefore, activate the regulations in benefit of the partners. With approximately 3,300 employees operating from offices in Australia, Belgium, France, Germany, India, North America, Poland, South Africa, Spain, and the UK, our client serves over 1,200 clients, including 15 of the top 20 global general insurers and three of the top five fleet and lease management companies. They help the global insurance market to handle millions of claims each year in the most cost-effective and efficient ways possible ¿ representing savings of tens of millions of dollars. As a call agent: KEY MISSIONS1. Take charge of insured persons by respecting the rules enacted in the client's script2. Ensuring the quality of the customer relationship (reception, quality of listening, quality of information provided)3. Organize insurance coverage appointments by external partners (repairers, experts, etc.) in accordance with client commitments (time taken to make appointments)4. Inform the client about the characteristics of the services offered and advise him in his choice to aim for maximum orientation in the partner network5. Systematically adhere to the specific administrative management procedures for each client (ensuring from the opening until the closing date the registration of all required activities). Ensures the quality of the data recorded in the management tool.6. Refit the claims of the insured / agents to the services / Quality / Animation Network / Sales. (deadlines, sad not honored, pb VR, pb support ....)7. Refresh agent management incidents to Team Leader.8. Support all calls automatically routed by the PLC (incoming and outgoing calls), assess the degree of urgency and organize the procedures for intervention9. Provide hospitality in accordance with the rules of ethics, confidentiality and courtesy.10. Ensure the traceability of each request and answer provided by entering this information into each file (comments on the reason for refusal, cancellation of the service, complaint ....)11. Ensure and actively participate in the respect of all KPIs (customer performance indicator) As a back office: Entering different internal software,Invoice validation,Data search for processing,Enter invoices received by emailCreation of a loss statement,Entering the estimated cost for repairs, picking up and sending insurance support,Enter the return of repair appointments

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