Assessor/a Laboral en Figueres, Gerona.

27 Dic 2022 publicado por Professionals

company
salario
25.000-35.000 €/año
tipo de contrato
Indefinido
jornada laboral
Completa
sector empresa
Tax y Legal
ver más
puesto
abogado
vacantes
1
localidad
Figueres
provincia
Gerona
especialidad
Tax y Legal
subespecialidad
Legal
modalidad
Presencial
guardar como favorita
¿ Tens experiència com assessor/ a laboral ?
nuestro cliente
Assessoria amb gran presencial internacional.
tus funciones
¿ Confecció de les nòmines dels treballadors

¿ Gestió i supervisió als gestors de les tasques del dia a dia de: contractació, IT¿s,

altes i baixes...

¿ Assessorament recurrent jurídic laboral i resolució de dubtes client

¿ Assessorament, estudi i confecció d¿ acomiadaments, modificacions substancials

de les condicions de treballs, mobilitat funcional i geogràfica i sancions.

¿ Representació empresa davant CMAC ¿ Suport d¿advocat laboralista.

¿ Assistència en representació de l¿ empresa davant el Ministeri de Treball i

Immigració (requeriments inspecció) ¿ Suport advocat laboralista.

¿ Tramitació pensions INSS; jubilacions, orfandat, viduïtat, invalidesa, etc

¿ Tramitació entitat gestora expedient de pagament directe d¿ incapacitat

temporal dels autònoms.

¿ Gestionar Seguretat Socials expedients empleats de la llar

¿ Comunicacions ERO¿s

¿ Gestionar ajornaments deutes a la Seguretat Social i Hisenda

¿ Contestar i atendre requeriments complexos.

¿ Càlcul i confecció dels impostos

¿ Programa de Millora Contínua
requisitos del puesto
PERFIL PROFESSIONAL:
Formació: Preferiblement titulació universitària en Relacions Laborals o similar.
Experiència: Mínim de 2 anys en gestió laboral, a ser possible també fent assessorament
i es valora més si ve del sector de gestoria/assessoria que si ve d¿empresa final.
Informàtica: Es valoren coneixements d¿A3Nom.
Idiomes: Català i castellà.
Aptituds i trets de personalitat que es valoren: Responsable, adaptable, treball en
equip, organitzat, do de gents.
  • Formación: Licenciado
  • Idiomas: Catalán: C2
  • Conocimientos: laboral
  • Experiencia: 2 años
tus beneficios
Condicions Laborals:

Tipus de contracte: Indefinit.

Data incorporació desitjada: Immediata.

Horari setmanal: De 9h a 6h de dilluns a dijous ¿ 3 dies es pot sortir a les 5h30, amb 30

min per dinar. Divendres de 8h a 3h.

Tipus de jornada: Completa, no es descarten candidatures a temps parcial.

Proposta econòmica: 25000 a 31000 ¿ bruts anuals fixes + 9% en variable

Formació que ofereix l¿empresa: Formació constant, ja sigui amb cursos organitzats per

la pròpia empresa (per les diferents oficines) o cursos als col·legis professionals o centres

especialitzats, per novetats o a demanda del treballador.
¿por qué con randstad professionals?

En Randstad Professionals estamos enfocados en ayudarte a encontrar el puesto de trabajo que mejor se adapte a ti y a tus expectativas.

Somos una división encargada de la selección profesional y especializada de directivos, mandos intermedios y profesionales cualificados tanto para contratación directa como para contratación temporal.

Usamos nuestra propia metodología de análisis y selección que nos permite garantizarte un puesto de trabajo 100% ajustado a tu perfil profesional.

Además estamos siempre cerca de ti, realizamos un seguimiento personalizado de tu incorporación para facilitarte la adaptación a tu nuevo puesto de trabajo. Y hacemos uso de nuestra tecnología para brindarte una experiencia excelente en tu búsqueda de empleo, proceso de selección y como trabajador.

¿A qué estás esperando?

Apúntate a nuestras ofertas y encuentra el empleo que buscas.

652 visitas
14 inscritos