Facility Manager en Barcelona.

17 Dic 2021 publicado por Professionals

company
salario
30.000-35.000 €/año
tipo de contrato
Indefinido
jornada laboral
Completa
sector empresa
Industrial
ver más
puesto
ingeniero mantenimiento
vacantes
1
localidad
Barcelona
provincia
Barcelona
especialidad
Ingeniería
subespecialidad
Mantenimiento
modalidad
Presencial
guardar como favorita
nuestro cliente

Fundació, la principal seu de la qual està ubicada a Barcelona, ¿¿encara que també compten amb delegacions a Tarragona, Manresa, Mallorca i Madrid.

tus funciones

Objectiu

Dirigir el manteniment de les insfraestructures que possibiliten l'acció de la FPT, d'acord amb les instruccions de la direcció, amb la finalitat que les activitats i serveis que presta la Fundació es desenvolupin en un espai adient i que compleixi la legalitat vigent.

 

Funcions:

Posada en marxa de les instal¿lacions estacionals i tancaments: piscines i cases de colònies. Vetllar pel compliment de les diverses normatives d'aplicació.Gestió de les incidències de manteniment correctiu.Planificar i supervisar l'execució els manteniments preventius.Validació de la facturació de proveïdors i revisió, control i tancament econòmic dels comptes de manteniment i subministres.Vetllar pel cumpliment legal i seguiment d'inspeccions i respostes administratives a demandes d'aquestes.Fer la proposta de contractació del manteniment periòdic extern.Organitzar la gestió dels manteniments preventius.Seguiment dels plans de prevenció sanitària en l'aigua (ACS, piscines i AFCH).Responsable d'aprovisionament i homologació dels proveïdors de manteniment.Configuració de la gestió documental digital per gestionar la documentació legal.Implantar les millores necesàries per assolir els objectius anuals en matèria mediambiental i de qualitat.Conèixer els procediments i instruccions tècniques del sistema de gestió de qualitat i medi ambient que siguin d'aplicació, i assegurar/garantir que el personal a càrrec implicat disposi de les eines per donar compliment.Configuració i supervisió del GMAO¿

requisitos del puesto

-Experiència de 5 anys dirigint equip de manteniment.

-Formació tècnica o enginyeria

-Coneixements a GMAO

  • Formación: Ciclo Formativo Grado Superior
  • Conocimientos: facilities manager
  • Experiencia: 4 años
tus beneficios

-Contracte estable

-Horario flexible 

-2 tardes lliures a la setmana

-15 dies a l'any de lliure disposició

-salari segons experiència

¿por qué con randstad professionals?

En Randstad Professionals estamos enfocados en ayudarte a encontrar el puesto de trabajo que mejor se adapte a ti y a tus expectativas.

Somos una división encargada de la selección profesional y especializada de directivos, mandos intermedios y profesionales cualificados tanto para contratación directa como para contratación temporal.

Usamos nuestra propia metodología de análisis y selección que nos permite garantizarte un puesto de trabajo 100% ajustado a tu perfil profesional.

Además estamos siempre cerca de ti, realizamos un seguimiento personalizado de tu incorporación para facilitarte la adaptación a tu nuevo puesto de trabajo. Y hacemos uso de nuestra tecnología para brindarte una experiencia excelente en tu búsqueda de empleo, proceso de selección y como trabajador.

¿A qué estás esperando?

Apúntate a nuestras ofertas y encuentra el empleo que buscas.

825 visitas
23 inscritos