Office Manager (full English) en Barcelona.
02 Jun 2022 publicado por Professionals

- salario
- 30.000-35.000 €/año
- tipo de contrato
- Indefinido
- jornada laboral
- Completa
- sector empresa
- Química Farma
- ver más
- puesto
- assistant dirección
- vacantes
- 1
- localidad
- Barcelona
- provincia
- Barcelona
- especialidad
- Recursos Humanos
- subespecialidad
- Recursos Humanos
- modalidad
- Presencial
enviar oferta por correo
no hemos podido guardar esta oferta
Debes iniciar sesión o registrarte para poder guardar ofertas.
preguntas inscripción
Hola , antes de inscribirte a esta oferta, necesitamos que contestes para que tengas más oportunidades en tu candidatura.
*Recuerda que una vez termines este proceso, podrás consultar el estado de tu candidatura en “mis candidaturas”.
¡Ya no queda nada !
Vamos por la mitad del cuestionario, en habrás terminado el proceso de inscripción.
Enhorabuena , ¡te has inscrito en esta oferta!
Recuerda consultar el estado de tu candidatura en “mis candidaturas”.
Enhorabuena , ¡te has inscrito en esta oferta!
Recuerda que los candidatos con video de presentación tienen más posibilidades de éxito en sus candidaturas.
¿Quieres subir tu video presentación ahora?
-
Hola! ¿Tienes experiencia como Office Manager? ¿Te apuntas?
- our client
-
Importante empresa Farmacéutica
- your functions
-
Major Accountabilities:
Manage the day-to-day office activities, including receiving the delivery, replenishing snacks and supplies (including food, beverage, stationery, Onboarding material) setting up meetings, meeting guests in the lobby, ensuring the office looks nice and tidy on a daily basis, etc.
Manage the office budget ensuring accurate and timely reporting
Ensure office equipment and facilities are working smoothly and are looked after at all times
Assist the C-Level with the organization of internal meetings and agenda
Partner with People Team to maintain office policies, promote culture, support transformation and ensure employee experience.
Responsible for the successful organization and execution of office/team internal events. This includes before, during, and after the event.
Introduce new processes and suggest changes to existing ones to improve the efficiency and structure of the office management position.
Manage telephone lines and communicate to team members as appropriate.
Manage operational onboarding for HQ Associates.
- position requisites
-
Formación de Grado Superior
Nivel de Inglés muy alto. (mínimo C2)
- Formación: Grado: Grado en Administración y Dirección de Empresas
- Idiomas: Inglés: C2
- Conocimientos: office manager
- Experiencia: 4 años
- your benefits
- Salario fijo anual de entre 30.000€
- why with Randstad?
-
Because we have thousands of job offers in our portal.
Because we work with the best companies offering you the best jobs.
Because we assure you all the legal guarantees in your hiring.
Because we guarantee a close follow-up after your incorporation, because we want you to be satisfied.
Because we put at your disposal our advanced technology so that you can sign your contracts and access your labor documentation in a single click.
Because we always count on you.
Enroll in this offer, you will be part of the Randstad candidate database for future employment opportunities.
Register now and find the job you are looking for!
estas ofertas podrían interesarte.
-
ubicación
-
te puede interesar
-
perfiles
-
más buscados