últimas ofertas randstad professionals de digital y ecommerce.

6 trabajos

ofertas en Digital y eCommerce

El sector Digital & eCommerce no para de crecer, y sobre todo en un país que está en las primeras posiciones en cuanto al uso de dispositivos tecnológicos. Muchas empresas ya están inmersas en procesos de transformación digital y por tanto, necesitan de perfiles altamente cualificados que gestionen la transformación y que lideren el cambio.
Si eres creativo, te gusta la tecnología, no lo dudes, consulta las ofertas de empleo, estamos especializados en las siguientes posiciones: Digital Marketing Manager; SEO/SEM Manager; SEO/SEM Specialist; Digital Project Manager; Social Media Manager; Account Manager; eCommerce Manager; Analytics Specialist; Community Manager, entre otros.

6 trabajos encontrados en digital y ecommerce

filtros:
  • digital y ecommerce
  • professionals
  • Técnico de Marketing

    05 febrero 2019

    Randstad Professionals, Viladecans (Barcelona)

    Indefinido, 22.000-25.000€ al Año

    company

    Nuestro cliente es una empresa del sector digital líder en previsión de demanda y optimización de inventarios. El perfil reportará directamente al director de marketing de la compañía. Sus funciones serán: -Dar soporte en la implementación del Plan de Marketing Anual. - Soporte en marketing digital. -Soporte en la creación, definición e implementación de la estrategia de comunicación. - Soporte en la creación y gestión de contenidos para presentaciones, Web, redes profesionales, publicidad online, prensa y comunicados oficiales. -Traducción de contenidos. -Mantenimiento y actualización de los sitios Web.

    leer más
  • Data Analyst

    01 febrero 2019

    Randstad Professionals, Barcelona (Barcelona)

    Indefinido, 30.000-40.000€ al Año

    company

    Importante empresa del sector bancario en plena transformación digital, requiere incorporar profesionales para su filial BI. Importante grupo Bancario Precisa incorporar para su departamento de CRM ( BI) un data analyst.

    leer más
  • Director/a Restauración

    25 enero 2019

    Randstad Professionals, Pozuelo de Alarcón (Madrid)

    Indefinido

    company

    Desde Randstad Professionals Madrid buscamos para una imporante empresa del sector Restauración en pleno proceso de expansión un/a Director/a de Restaurante. Pensamos en un perfil con más de 5 años de experiencia en el sector en la dicha posición, habituado a gestionar cuentas de resultados de más de 4 M¿, gestionando equipos de más de 25 personas. Necesitamos que la persona tenga las siguientes competencias profesionales: - Habilidades comunicativas, numéricas y de ventas. - Conocimientos de tendencias gastronómicas y tipos de servicio. - Destreza en la manipulación de equipos del restaurante. - Capacidad de desgranar e interpretar cuentas de resultados y manejarse por ratios de porcentajes. - Tener dominio de herramientas y programas informáticos. Si cumples el perfil, inscríbete en esta oferta! Gracias!

    leer más
  • Director/a Transformación Digital

    11 enero 2019

    Randstad Professionals, Madrid (Madrid)

    Indefinido

    company
  • Digital Marketing Manager Headquarter/Spain

    10 diciembre 2018

    Randstad Professionals, Madrid (Madrid)

    Indefinido, 50.000€ al Año

    company

    A leading real estate business with an actively managed portfolio of high-quality assets in prime locations has a requirement for a Digital Marketing Manager (m/f), establishing and running the digital marketing footprint in all Spanish assets. The team overseeing the strategic management, operation and marketing of these sites is passionate about delivering dynamic different shopping and leisure destinations and take a bespoke approach to each individual asset with a long-term view to invest, develop and deliver the best destinations in regional locations. The Digital Marketing Manager Spain Headquarter (m/f) is to join such team to be developing, implementing and managing digital marketing campaigns that promote the company and its centers. Additionally he/she will provide guidance, leadership and comprehensive support to all digital marketing activities and teams across Europe. He/she plays a major role in enhancing brand awareness within the digital space as well as driving website traffic and acquiring leads/customers. The Digital Marketing Manager also identifies and evaluates new digital technologies and uses web analytics tools to measure site traffic to better optimize marketing campaigns, e-mail marketing, social media and display and search advertising. ¿ Planning, organization and management of digital marketing campaigns in Spain ¿ Conceptualization, execution, presentation and control of digital marketing, social media campaigns, control of relevant channels, management of corporate identity on the internet, responsibility for marketing projects ¿ Establishing, relationship management, coordination and control of service agencies and media partners ¿ Responsibility for a comprehensive and consistent digital appearance in terms of company or center-wide campaigns, sales campaigns of outlet business partners along with the monthly marketing calendar and all ad-hoc actions ¿ Planning, implementation and evaluation of search engine campaigns (SEO, SEA, website optimization, landing pages (e.g. keyword research, meta tags) ¿ Dynamic optimization of costumer journeys ¿ Cooperation and team work together with the Spanish marketing team for an effective and comprehensive communication and implementation of all relevant marketing activities ¿ Continuous optimization, benchmarking and application of coherent executions with digital marketing managers in the regions for optimal activities ¿ Analytical usage of the CRM-system/analysis of processed data and data from costumer surveys for digital marketing campaigns

    leer más
  • Product Marketing Manager

    27 octubre 2018

    Randstad Professionals, Sant Quirze del Vallès (Barcelona)

    Indefinido, 30.000-35.000€ al Año

    company

    Our client are looking for creative and passionate Product Marketing Manager to join his Digital Marketing Team for Mobile Games Division. Mobile Games Division -Develop product marketing strategy and go-to market plans. -Actively seeking for new ideas to generate user interest, engagement and Product revenue growth. -Develop, execute and monitor: activities, campaigns and promotions to drive Product revenue growth, user interest and engagement (in-app promotions, inbound marketing, in-app campaigns, stores content, emailing, user surveys, users reviews, in-app events). -Responsibility for Product´s online content, stores content and pricing (Google Play, App Store) in collaboration with Content Marketing Manager and Product Manager. -A / B Testing of store content, product icons, images, in-app and emailing campaigns in collaboration with Content Marketing Manager. -Consulting and work closely with Product, Design and Business Intelligence team to assure best decisions. -Cooperation with Product Manager on Product Development based on digital data analysis (user journey, churn, retention, in-app purchases, tracked events etc.). -Work with ASO and SEO tools to optimize store content, analyze competition, keywords in stores and keywords on the web in collaboration with Content Marketing Manager. -Working closely with digital marketing automation platform, data tools and platforms. -Ability to measure data results, generate conclusions that lead to correct decisions. -Monthly analysis of the competitors marketing content and reporting.

    leer más
1