encuentra tu oficina randstad más cercana.

detalle de la oficina

18 trabajos en

  • Regulatory Affairs

    Comunicarse y coordinarse con distribuidores internacionales como apoyo para conocer los requisitos regulatorios aplicables en los diferentes países. Conocer la clasificación del producto en el país y los requisitos de regulación aplicables. Elaborar la documentación requerida para satisfacer el registro y obtener la autorización de comercialización de la autoridad sanitaria competente. Tener un control y gestión de todos los registros internacionales y mantenerlos actualizados. Formación continua en los cambios regulatorios de los diferentes países. Coordinarse con los responsables de exportación para realizar un screening inicial de los requisitos regulatorios de los países de interés. Gestionar, acompañar y coordinar con los responsables de exportación y el responsable de producción las visitas a fábricas de socios internacionales. Comunicarse y coordinarse con proveedores de materias primas y material de packaging. Gestionar las reclamaciones y devoluciones de productos cosméticos, incluyendo la gestión de los casos de cosmetovigilancia. Mantener el sistema de homologaciones de proveedores.

  • Especialista En Farmacovigilancia

    Drive continuous process improvement by alignment of relevant stakeholders globally and locally, assessing opportunities for streamlining and automation. Lead assigned PS&PV projects and support higher complexity/criticality projects led by (Senior) Vigilance Process Managers, including IT projects/systems, in alignment with the company and department strategy. Act as process owner / deputy process owner for assigned vigilance processes: • Support active surveillance and analysis of emerging regulations, perform impact assessments, and drive process changes to ensure ongoing compliance to global regulatory requirements. • Author and maintain the assigned processes and the associated procedural documents. • Mentor and train new starters in PS&PV and participating in the creation and maintenance of training material and communications for Novartis and third-party associates. • Act as Subject Matter Expert / consultant to PS&PV associates, Country Organizations and other Global Line Functions on regulatory requirements and assigned business process. • Own and maintain relevant PSMF sections and annexes. • Maintain the content of Business Continuity Plans for all respective processes, including IT applications for Key Business Processes. Develop, implement and perform monitoring activities designed to ensure safety cases processed in the safety database and aggregate safety reports produced meet Novartis group standards and are produced and submitted according to Novartis internal and worldwide regulatory timelines: • Collaborate with other functions to define requirements for compliance reports and identify and implement quality checks to monitor regulatory compliance as well as compliance to internal requirements. • Oversee the timely implementation of corrections and performing trend analyses of the results of quality sampling, online/offline QC checks and monitoring activities.

  • Medical Information Specialist (big pharma, temp 1 year)

    Assist in administrative tasks relating to HCP engagements, including but not limited to: Drive sw submission process & follow-up with business owners Liaise with vendor and business owner Responsible for uploading SOWs to sw and opening Purcharser Orden in other sw Ensure documents saved for audit purposes Additional duties as related to HCPs engagement

  • Key Account Manager

    - Captación de nuevos clientes a nivel nacional e internacional. - Fidelización de clientes (Organización de agenda de visitas) - Visitas comerciales primero a nivel nacional. - Asistir a eventos y ferias.

  • Visita Médica

    - Desarrollo de negocio - Generar cartera de clientes - Fidelización de clientes - Visita Médica

  • Técnico Desarrollo Galénico

    Diseñar y ejecutar experimentos para el desarrollo de nuevos productos y mejora de productos existentes. Analizar datos experimentales y presentar conclusiones. Colaborar con diferentes departamentos para garantizar el cumplimiento de estándares regulatorios. Identificar y proponer mejoras en los procesos de desarrollo. Documentar resultados y presentar informes técnicos.