últimas ofertas de Brand manager.

2 trabajos

empleo de Brand manager

Encuentra tu trabajo de Brand manager, consulta todas las ofertas de empleo que tenemos disponibles para este perfil y apúntate a la que mejor se adapte a ti ¡consigue el empleo que buscas!

2 trabajos encontrados de Brand manager

  • Senior Brand Manager

    11 octubre 2021

    Randstad Professionals , Madrid (Madrid)

    Indefinido, 50.000-55.000€ al Año

    company

    Reporting to the Head of Brand Management, will be responsible for drivingBrand¿s Planning process from development and implementation to executionand follow up of the Brand strategy for the portfolio An important multinational FMCG company in the spirits sector is looking for a senior brand manager to join its high-performance team for its most important product. Develop strategic Brand Plan and manage portfolio¿ Implement marketing resources and action plans defined as part of the brand¿sstrategy.¿ Secure execution and follow up¿ through of annual plans¿ Drive and execute 3Year Plan and Budget processes¿ Ideation, definition, and implementation of brand strategies and activities for Spanishmarket.¿ Secure alignment with international strategy¿ Manage brand budget. Full responsibility for the A&P Budget.¿ Full implementation of the Marketing Mix, both ATL and BTL¿ Conduct analysis of activities and assess ROI¿ Field visits to better understand sales and customer needs¿ Select, brief and work with local agencies. Work effectively and collaboratively with ourinternal agency¿ Achieve the quanti/qualitative objectives¿ Team management, motivation and development¿ Close collaboration with internal department

    leer más
  • Category Manager

    09 septiembre 2021

    Randstad Professionals , Madrid (Madrid)

    Indefinido

    company

    ¿Tienes experiencia como Category Manager en el sector Distribución? En Randstad buscamos alguien como tú!  Para uno de nuestros clientes buscamos un Category Manager que será el/la responsable de la selección de los productos con mayor potencial de venta dentro de sus categorías, con el objetivo de obtener el máximo beneficio para la compañía, la mejor relación calidad precio para el cliente, siguiendo siempre criterios de innovación que permitan el mejor posicionamiento de la marca hacia la competencia. - Construir gama de productos basada en histórico de ventas, tendencias de mercado y consumidor. - Identificar áreas de crecimiento y anticipar tendencias- Búsqueda constante de innovación de producto y procesos - Definición de política de precios - Definir estrategia de presupuestos a corto y largo plazo - Búsqueda y negociación con proveedores nacionales e internacionales

    leer más
1