últimas ofertas encuentra trabajo.

4 trabajos

ofertas de empleo

Disponemos de más de 4.500 ofertas de trabajo diarias para alta dirección, mandos intermedios, puestos técnicos y posiciones temporales. Encuentra tu empleo introduciendo un término de búsqueda y afinando los resultados con los filtros laterales. Inscríbete a las vacantes que se adapten a tu perfil.
¡Te esperamos!

4 trabajos encontrados

filtros:
  • director marketing
  • Patient Advocacy Manager

    08 julio 2019

    Randstad Professionals, Barcelona (Barcelona)

    Indefinido, 55.000-70.000€ al Año

    company

    Importante compañía farmacéutica internacional busca una persona para el rol de Patient Advocacy Manager. Comunicación / Patient Advocacy La persona que buscamos se encargará de gestionar las relaciones con las Asociaciones de Pacientes, implementar nuevas actividades e iniciativas.

    leer más
  • Digital Marketing Manager Headquarter/Spain

    08 julio 2019

    Randstad Professionals, Madrid (Madrid)

    Indefinido

    company

    A leading real estate business with an actively managed portfolio of high-quality assets in prime locations has a requirement for a Digital Marketing Manager (m/f), establishing and running the digital marketing footprint in all Spanish assets. The team overseeing the strategic management, operation and marketing of these sites is passionate about delivering dynamic different shopping and leisure destinations and take a bespoke approach to each individual asset with a long-term view to invest, develop and deliver the best destinations in regional locations. The Digital Marketing Manager Spain Headquarter (m/f) is to join such team to be developing, implementing and managing digital marketing campaigns that promote the company and its centers. Additionally he/she will provide guidance, leadership and comprehensive support to all digital marketing activities and teams across Europe. He/she plays a major role in enhancing brand awareness within the digital space as well as driving website traffic and acquiring leads/customers. The Digital Marketing Manager also identifies and evaluates new digital technologies and uses web analytics tools to measure site traffic to better optimize marketing campaigns, e-mail marketing, social media and display and search advertising. ¿ Planning, organization and management of digital marketing campaigns in Spain ¿ Conceptualization, execution, presentation and control of digital marketing, social media campaigns, control of relevant channels, management of corporate identity on the internet, responsibility for marketing projects ¿ Establishing, relationship management, coordination and control of service agencies and media partners ¿ Responsibility for a comprehensive and consistent digital appearance in terms of company or center-wide campaigns, sales campaigns of outlet business partners along with the monthly marketing calendar and all ad-hoc actions ¿ Planning, implementation and evaluation of search engine campaigns (SEO, SEA, website optimization, landing pages (e.g. keyword research, meta tags) ¿ Dynamic optimization of costumer journeys ¿ Cooperation and team work together with the Spanish marketing team for an effective and comprehensive communication and implementation of all relevant marketing activities ¿ Continuous optimization, benchmarking and application of coherent executions with digital marketing managers in the regions for optimal activities ¿ Analytical usage of the CRM-system/analysis of processed data and data from costumer surveys for digital marketing campaigns

    leer más
  • Responsable de Marketing y Comunicación (Equipos Industriales) - zona Sur Madrid

    26 junio 2019

    Randstad Professionals, Madrid (Madrid)

    Indefinido

    company

    Compañía del sector Ingeniería busca incorporar para sus oficinas de Madrid a una/un Responsable de Marketing y Comunicación con experiencia, al menos de 3 años, en puesto similar en el sector industrial. Te encargarás de lograr eficientemente convertir todos los comentarios sobre el departamento en un discurso organizado y completo pero sencillo, de tal forma que la Dirección General pueda entender de un vistazo como funciona el departamento, quién se encarga de cada tarea, qué resultados se han obtenido de las campañas realizadas y qué problemas existen... Como parte de tus funciones, te encargarás de: Elaboración de un Plan de Marketing junto el departamento: incluye el análisis de la situación, objetivos del departamento para un periodo estimado, tenir en cuenta os recursos necesarios para llevar a cabo los planes de acción y las herramientas de control. Diseñar estrategias de marketing para la oferta de los servicios de la compañía. Fijar unos objetivos alcanzables pero ambiciosos, optimizando los recursos disponibles al máximo. Implantación del Plan de Marketing y su supervisión. Innovar según evolución del mercado, ofrecer valor añadido. Planificar, elaborar y gestionar un presupuesto para la optimización de recursos y asignación de estos. Analizar las acciones del departamento y evaluar y controlar los resultados de estas. Acordar acuerdos con estudios fotográficos, agencias, etc. Organizar y asistir a exposiciones, ferias, eventos, etc. Supervisar la elaboración de materiales como catálogos, página web, folletos o información presentados en ferias, eventos, etc. Desarrollar una base de datos de clientes para mailing. Redacción de informes para presentar a Dirección General. Dirigir y liderar el equipo del trabajo.

    leer más
  • Brand Manager

    05 junio 2019

    Randstad Professionals, Mataró (Barcelona)

    Indefinido

    company

    Empresa, de más de 1400 empleados, centrada en la investigación, desarrollo, producción y distribución de productos provenientes de las matrices naturales complejas. La filosofía fundamental de la compañía es solucionar problemas de salud tanto en el campo de la hemeostasis como en el de la patología de manera sostenible y respetuosa. Company, with more than 1400 employees, focused on research, development, production and distribution of products from complex natural matrices. The fundamental philosophy of the company is to solve health problems both in the field of hemeostasis and in the field of pathology in a sustainable and respectful manner. Depending on the international marketing manager, the professional will take care of: ¿ Manage and coordinate with the team the strategy of the brand to be consistent and successful. ¿ Facilitate the resolution of problems. ¿ Investigate the market and competition. ¿ Execution of marketing campaigns. ¿ Budget management. ¿ Analyze the results of the different campaigns carried out. What we offer?: ¿ A professional career with a future in an innovative, competitive and stable company. ¿ Remuneration package: base salary + vehicle company. ¿ Monthly transfers Italy - Spain, in charge of the company.

    leer más
1